Puan vermedi·64 syf.··
2020 137. kitabı
Sevgili dost, Kitabın en güzel değerli kısmı kızımla yaptığım okumaydı..."Baba bu kitabı okumalısın " dedikten sonra kitabı okuyup ona anlatmamı istemesi.. Eğer iyi anlatırsam bana çok hoş sürprizi olacakmış...Çocuklar gerçekten ebeveyni öykünüyor. Benim ona yaptığım söylediğim ne varsa oda bana zamanla geri dönüyor.. Okudum...Çocuk kitabı diyip geçmeyin... Bence hayatta en önemli şey gerisinde anı ve hatıra bırakan şeylerdir.. Bu kitabında bende güzel bir anısı kaldı... Eser içerik olarak, çocuğu olmayan ve bu nedenle evlat özlemi yaşayan bir kadının, bir periye gitmesi ve periden dilek tutup aldığı tohumu saksıya ekmesi ile ertesi gün bu tohumun çiçeğe dönüşüp, çiçeğin içinden de parmak boyutunda bir kız çocuğunun çıkmasını, parmak çocuğun keyifli eğlenceli hikayesini anlatıyor. Ailenizle beraber okumanızı ve sonrasında kitap üzerine konuşmalar yapmayı denemenizi öneririm. İyi günler..
Parmak ÇocukHans Christian Andersen · Timaş Çocuk Yayınları · 20131,827 okunma
·
277 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Keşke her baba sizin gibi ilgili olsa. Ne mutlu kızınıza. Bol okumalı ve daha da önemlisi bol güzel "an" barındıran günler diliyorum.
Okuyan Gezgin
Gönderi Sahibi
Teşekkürler...