Serinin ilk kitabı olan bu kitap ilgi çekici bir kurguyla karşımızda. Şu zamana kadar okuduğum fantastik genç-yetişkin arasında en iyisi diyemesem de gerçekten zevkle okudum ve ikinci kitabı için heyecanım taze diyebilirim. Kitapta gerçekten hoşuma giden, bağlandığım karakterler vardı. Karakterlerin kendine has hikayeleri, dünyaları, özellikleri farklı farklı ve iyi kurgulanmıştı. Kitapta aksiyon hiç düşmüyor. Aksiyona o kadar yer verilmiş ki bazı noktalarda karakterlerin yaşanan olaylarla ilgili neler hissettiği neler düşündüğü gibi duygu tasvirlerine çok az yer verilmiş. Bu bazen olumsuz bir şekilde yansıdı kitaba. Kitapta fazlasıyla gizem unsuru mevcut ve insanı düşündüren, merak ettiren bir takım sırlar var. Kitabın sonuda okuyucuyu merakta bırakacak kadar gizemli bitti, bu yüzden ikinci kitabı da okumanız gerek. Güzel seriydi. Normalde fantastik okurken uzaylılar, vampirler, kurt-adamlar veya periler gibi tek tür olanlar bile bazen bana uçuk gelebilirken bu kitapta nerdeyse hepsi mevcuttu ama bu beni çok rahatsız etmedi. Hatta onu benzeri diğer serilerden olumlu anlamda ayırmıştı diyebilirim. Kitapta hoş diyaloglara rastladım ve bazı yerlerde gerçekten güldüm ve Jace Wayland’dan gerçekten hoşlandım. Karakterlerle bütünleşmem zor olmadı. Kitap akıcı bir üslupla yazılmış ve göz açıp kapayıncaya kadar bitiyor. Gölge avcıları ile onlara düşman olanların savaşı ve sıradanların dünyası gerçekten ilginizi çekecek şekilde kurgulanmış. Macerayı kitabı okumaya ilk başladığınız andan itibaren hissediyorsunuz. Kaçırmamanız gereken bir seri olduğunu söyleyebilirim. Daha detaylı yorumlar için aşağıdaki linke tıklamanız yeterli :)
=> yorumatolyesi.blogspot.com.tr/2016/07/kemikle...