Puan vermedi·152 syf.····Okunma: 30 Ekim 2020 08:49 Kitap bolca çok zor elde ettiğimiz ve kaybettiğimiz değerlerimizi hatırlatıyor. Fakir ama gururlu, zengin ama naif insanları günümüzde göremiyoruz. Her insanın kötüsü var diyor yazar ama iyinin de çokça olduğunu gözler önüne seriyor. Okurken sıkça eski ve yeni arasında, günümüz ve o dönem arasında kıyaslamalar yaptım. Çok akıcı ve zevkli bir okumaydı.