Puan vermedi·107 syf.····Okunma: 30 Ekim 2020 17:03 Güzel mi?
Evet kesinlikle..
Şiir okumayı sevmeyen birisi bile kendinden bir parça bulur illaki bu kitapta.
Şiirlerin her dizesi insanı bir düşünceden diğerine savuruyor. Hani hep söylenir ya: Romanlar kamyon dolusu kelimeden oluşur, ama bir şiir hatta bir dize üzerine bir roman yazılır.
Şiirsiz bir yaşam olur mu?
Olmaz. Bence olmaz..
Şairler iyi ki varlar. İnsanın diline gelmeyen, gelse de bir türlü söyleyemediği kelimelere hayat verir, onları kanlı canlı hallere bürür. İnsanın içini ısıtmaya yeter bir dize..