Puan vermedi·360 syf.··
2020 17. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 30 Ekim 2020 17:18
Gerçekten fazlasıyla kadınlara şiddet içeren bölümler var. Kadınlar aciz, hiç birşey yapamayan, bunca yapılanlara rağmen aşık olan; Erkekler ise acımasız, adi, şerefsiz, bir o kadar suç işlemelerine rağmen ceza almayan kişiler olarak gösterilmiş. Böyle gösterilmesi gerçekten çok kötü. Konusu berbat! Erkeklerin kadınları tecavüz ettiği, şiddet uyguladığı ve kızında sesini çıkarmadığı üstüne üstlük o adama aşık olması gerçekten berbat ötesi. Hem erkekler hem kadınlar böyle gösterilmemeli!! Evet bazı şerefsiz erkekler veya kadınlar olabilir fakat genelleme olarak bu böylesine sanki normalmiş gibi yansıtmak gerçekten kötü....
1000Kitap
Bana AitsinSena Nur İymen · Epsilon Yayıncılık · 2015141 okunma
·
68 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.