7/10
·594 syf.··
2020 35. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 31 Ekim 2020 01:13
Serinin içinde en az beğendiğim kitap bu oldu, sanırım. Kitap, bir dizinin geçiş bölümü gibiydi. "Okuyorum okuyorum da aklımda ne kaldı" ya da "Ee, ne oldu şimdi?" gibi sorular bıraktı. Draco'yu daha fazla görmek isterdim açıkçası, onun çektiği acıları içinde bulunduğu ruh halini "zayıfladı, yorgun görünüyor, gözaltları morarmış" şeklinde okumak pek keyif vermedi. Harry Potter serisinin benim için en büyük eksiği -ki bu kitapta da oldukça hissedilir bir durum- karakterlerin duygu dünyasına asla giremiyorsunuz. Ben okurken içinde bulunulan duyguya kendimi veremiyorum. J.K. Rowling karakterlerin duygularını o kadar yüzeysel yazmış ki ne hissettikleri konusunda bazen tereddütte kalıyorum.
Harry Potter ve Melez PrensJ. K. Rowling · Yapı Kredi Yayınları · 202130bin okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.