Mimarilist
@guenessh
Takip Et
1/10
·
480 syf.
·
Kitabı okudu
·
2020 2. kitabı
·
124 günde okudu
·
Okunma: 27 Ekim 2020 14:55
Kitabı cok beğenmedim. Akıcı bir dili var denmiş ama akıcı bir dili yok bence hele Türkçeyi sonradan öğrendiyseniz. Kitabın bir türlü beni içine alamadığını düşünüyorum.
Ustam ve Ben
Elif Şafak · Doğan Kitap · 2013
14,4bin okunma
2 beğeni
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap