1/10
·480 syf.··
2020 2. kitabı
·
124 günde okudu
·
Okunma: 27 Ekim 2020 14:55
Kitabı cok beğenmedim. Akıcı bir dili var denmiş ama akıcı bir dili yok bence hele Türkçeyi sonradan öğrendiyseniz. Kitabın bir türlü beni içine alamadığını düşünüyorum.
Ustam ve BenElif Şafak · Doğan Kitap · 201314,4bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.