Neden herkes bu kitabı bu kadar abartıyor? Bence çok çocukça bir kitaptı. “Herkesin okuması gerek” diyenlere söylüyorum, asla okunması gereken bir kitap değil. Yani isteyen alıp okuyabilir ama "gerekli" birşey değil. İçimdeki Müzik kitabı da hemen hemen bu kitapla benzer ama o çok daha kaliteli ve anlamlı. O kitabı okurken ağlamış bile olabilirim ama pek hatırlamıyorum. Bu kitaptan (eğer 10 yaşından büyükseniz) pek birşey çıkarabileceğinizi sanmıyorum ama İçimdeki Müzik den çok şey çıkarabilirsiniz. Kitabın sürükleyici olmasının sebebi sadece bölümlerin aşırı kısa olması. Her 5 sayfada bir başka bölüme atlayınca çok okumuş gibi hissediyorsunuz :D. Bence bunu okumasanızda olur İçimdeki Müzik daha kalbe dokunan, içinize oturacak bir kitap.