Yazarın diğer kitaplarını ne kadar sevdiysem bu kitabı da o kadar sevmedim. Yazar her sayfada aynı şeyi tekrarlıyordu. Bir şey diyor, 10 sayfa sonra yine aynı şeyi söylüyor. Habire dert yanıyor. Beynim çatladı valla. Zaten kim babasına 72 sayfa mektup yazar ki? Kim 72 sayfa mektup yazar? Adam zaten okumamış bile. Kendini tekrar ettiği yerleri çıkarsan kitap 30 sayfaya düşecek. Okurken bunalıma girdim, kendimi kesecektim. O kadar sıkıcıydı ki beni depresyona soktu.