8/10
·220 syf.··
Beğendi
·
2020 18. kitabı
·
176 günde okudu
·
Okunma: 01 Kasım 2020 11:46
Merhaba, Cahit Zarifoğlu'ndan okuduğum ilk kitabım ve gayet güzel bir kitap. İçersindeki duygu ve düşünceleri epey farklı ve düşündürücü. Daha çok hayatından kesitler ve gözlemlerini barındıran, bazı yerlerinde şiire başvurduğu bir eser. Hani derler ya bir kitap iki bölümden oluşur herkesin anlayacağı şekilde açık ve anlamlı, okuyucu kitabı bu yöndan okusa dahi zarif olduğunu ve keyif aldığını söyleyecektir ama bazı yerleri de varki (benim anlamadığım ya da üzerinde biraz durunca farkettiğim) bir çok anlam çıkarılabilecek ve çoğu kişinin kendine göre yormlayacağı yerler, gerçekten ustalık gerektiren birşey ve bunu Cahit Zarifoğlu'nda rahatlıkla bulabileceğinizi söyleyebilirim. Teşekkürler:)
YaşamakCahit Zarifoğlu · Beyan Yayınları · 202011,2bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.