Kitabın en sevdiğim kısmı, #italocalvino nun yazdığı sunuş kısmıydı. Kitap küçük bir çocuğun gözlerinden, savaş, düş kırıklığı ve siyaseti anlatıyor. Dili akıcı, çok hoşuma gitti, kitabı okurken yer yer gülümsüyorsunuz aslında. Kitabın kahramanı Pin’i çok sevmeme rağmen konu itibariyle pek ısınamadım. Zaten bu dünyayı ve insanları hiç anlamıyorum. Ülkemizde ve dünyamızda yaşanan can sıkıcı şeyler de okuduklarıma yansıyor olabilir. Bu yüzden siz şans verebilirsiniz. #k:182654 Italo Calvino