·520 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Temmuz 2016 14:00 Bu kitap hakkında yorum yapılamayacak kadar güzel bir kitap. Okuduktan sonra kendinizi de sorgularken buluyorsunuz, içinize işleyen, damarlarınızda hissedeceğiniz bir hayat barındırıyor. En azından beni çok etkiledi... Okuyun, okutun.