Hastanede dogum yapan iki kadin, yalnizca birinin bebegi yasiyor ve gercekten ahlak sinirlarini zorlayan hikaye basliyor, kitabi bir oturusta okudum diyebilirim mutlaka okuyunuz, her ne yaparsa yapsin HOPE karakterinin yaptigi hatayi asla ve aslaaaaa onaylamiyorum!!!!! Sizler ne dusuneceksiniz merak ediyorum, Ingiltere’de kadinlar ikiye bolundu diyebilirim.