1/10
·74 syf.··
2020 6. kitabı
Doğrusunu söylemek gerekirse hiç beğenmedim. Evet biliyorum bu kitabın derin bir konusu var yazar felsefik bir açıdan yaklaşmış, irdelemek lazım diyenler olacaktır. Benim kitabın konusundan anladığım şu "Çevrene faydasız bir birey olursan savunmasız bir böcek yerine konulursun" bakış açısı güzel ama yazar bunu o kadar sıkıcı işlmiş ki kitap incecik olmasına rağmen bitmek bilmedi benim görüşüm bu şekilde ayrıca sonu da beni ayrı bi hayal kırıklığına uğrattı belli belirsiz bitiyo.
DönüşümFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022268,1bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.