Kitabi ve yazari elestirmek haddime degil ama Hemingwayle birturlu anlasamiyoruz. Yarim biraktigim ilk kitabi, diger eserlerini de sevemedim birturlu. Anlatis tarzi bana hep cok resmi cok realist, kaba tabirle düz gelmistir. Genel kultur icin okumak istemistim yarim biraktim ama tarihini arastirdim ogrendim. En azindan buna yaradi.