Puan vermedi·712 syf.····Okunma: 03 Kasım 2020 11:55 10 yıl sonra Alacakaranlık'ı Edward'ın gözünden okumak.. Edward'ın yaşadığı o ikilem mükemmel tasvir edilmişti. aşkı ve susuzluğu arasındaki dengeyi kurmaya çalışması harikaydı. tüm karamsarlığının Bella'nın tek kelimesiyle yok olması, bütün korumacılığının ortaya çıkması, tatlı tatlı kıskanmaları o kadar güzeldi ki anlatamam. hele Bella'yı daha iyi anlamak için sevdiği kitap ve filmleri sorgulayıp okumadığı tek kitabı da onun yanı başında okuması beni tam anlamıyla eritti... Daha o kadar çok detay var ki! Edward’ın her düşüncesi, her hareketi Bella ve onun iyiliği içindi. İyi ki okudum, iyi ki yazar kitaba devam etti Nasıl da özlemişim!
Kesinlikle seriyi sevenlerin çok seveceği bir kitap Bence kaçırmayın!