·318 syf.····Okunma: 12 Temmuz 2016 00:00 Kitabı sitedeki yorumlar üzerine merak edip okudum. Ancak konu ve yazarın üslubunun hoşuma gittiğini söyleyemem. Reklamların insanları nasıl yönlendirdiği , toplumsal yaşamı nasıl etkilediği absürd olarak anlatılıyor. Benim için konu fazla dağınıktı, bir türlü dikkatimi veremedim. Eğlenceli, güldürücü bir etkisi de olmadı. Karakterlerin arasına reklam giydirilmiş gibiydi. Kısacası sevene ve emeğe saygım sonsuz ama ben pek sevemedim.