Sözcükler,bu kitabın sayfalarından kaçmak ister gibiler... Cümle düşüklüğü ve daldan dala atlamalarına tahammül edemediğim bir kitap oldun. Yazarın düşünceleri kalplere dokunan bir yerde fakat çeviri hataları bu durumu hissettirmemek için elinden geleni yapmış vaziyette! Devam etmeli miyim ? Devam ettikçe Freud’un kemiklerinin sızlamasını istemem. Wundt’a da haksızlık etmeyelim. O hâlde burada noktalayalım sessizce...