·142 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Kasım 2020 11:14 Yazar kitaba başlarken başkalarının teşviki ile kitabı oluşturduğunu belirtmiş, bu teşvikleri kim yaptıysa öncelikle onlara teşekkür etmek gerek zira teşvik ettikleri eser gayet güzel olmuş. Öykülerden oluşan eser, zeka gerektirecek güzel bir üslup ile okuyucuya aktarılmış. Bazı öyküler daha keyifli okunurken bazı öykülerde ise biraz zorlama ile yazılmışlık havası var. Böyle dediğime bakmayın o öyküler de iyi. Ama kıyasa vurulduğunda böyle bir his oluştu içimde.
Güzel dinlendirici bir kitap tavsiye ederim. İnşallah yazarın daha fazla eserini görebiliriz.
Önemli not: diğer şiveleri bilmem ama Karadeniz şivesi bayağı bir hatalıydı :)