·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Temmuz 2016 00:00 Ali ve Ayşe tanıdığım en tatlı iki çocuk oldu bu kitapta, yaşanılan acıların, mutsuzluk ve korkuların büyüklerin gözünden nasıl, küçüklerin gözünden nasıl gözüktüğünün, farklılıklarının tam on ikiden vurulduğu kitaptır. Muhteşemdi. yavaş okumaya çalıştım içime çeke çeke bitmesin diye ..