5/10
·55 syf.··
2020 47. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 05 Kasım 2020 17:30
Aytmatov'un okuduğum 3. kitabı olan Deve Gözü beni içine çeken bir kitap olmadı. Kemal karakterinin umutlu halini sevsem de bu umudunun kesin bir sonuca bağlandığını görememek can sıkıcıydı. Bu yüzden diğer okuduğum eserleri içinde en az sevdiğimdi. Yine de akıcılığı ve dilinin sadeliği bakımından okunabilir bir kitaptı diyebilirim. Keyifli okumalar dilerim.
Deve GözüCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 20224,039 okunma
·
43 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kesinlikle katılıyorum 👍
👌🏻🦋