İlk kitaba harika diyordum ama ikinci kitap ondan da harika çıktı. Yazar karakterleri o kadar iyi yazmış ki kitabın sonunda kim kötü kim iyi bilemiyorsunuz bu seriyi herkesin okuması lazım bence çünkü aslında yazar kısaca kimseye güvenmeyin diye çığlıklar atıyor sanki kitabı okurken hissediyorsunuz bu güvensizlik hissini bir şekilde. Karakterleri de bir o kadar gerçekçi. Kitabı okurken çeşitli duygular yaşadım sanki o ihanetleri ben yaşamışım gibi kinlendim, öfkelendim, hırslandım kitabın üçüncü ve son kitabını da en kısa zamanda bitiricem hemen başlayıp