·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Kasım 2020 20:23 Ne yazacağımı, ne hissedeceğimi bilemiyorum. Kitabın bitişiyle benim de duygularım köreldi. Neden bu kadar zalim ve bencil bu insanoğlu. "Coğrafya kaderdir" kelimesi bu kitapla birlikte benim için kesinlik kazandı. Firdevs böyle yaşamayı hak etmiyordu ama bencil, duygusuz ve merhametsiz bir çağ ya da insanlar onu bu kadere sürükledi. Okudum, okudukça tiksindim, okudukça sinirlendim, okudukça "neden" dedim. Neden!!??? Söylenecek o kadar şey var ki!!