Eser tartışmasız bir şaheserdir.İnsan ruhunun derinliğine inmeyi o kadar iyi başarmıştır ki özellikle mekan,zaman,karakter çalışmalarını o kadar iyi tasvir etmiştir ki özdeşleşmemeniz adeta imkansızdır.Çevrenin toplumun insan üzerinde gerçekleştirdiği değişimleri açık ve net bir şekilde ifade etmesi ve haksızlıklara karşı ayakta durulması gerektiğini romanı okuyan herkes kanında hissedebilir. Günümüzde böyle olayların yaşandığını bildiğimiz için kullanılan üslup ve yarattığı karakterlerin ne kadar gerçekçi olduğunu anlamak hiçte zor değildir...