Puan vermedi·372 syf.····Okunma: 07 Kasım 2020 14:38 Gerçekten böyle insanlarla aynı dünyada mı yaşıyorum diye düşündürdü.
Durumun ne kadar vahim, içler acısı olduğunu gördüm.
Ensest, insanlığımızdan utandıracak, içimizi acıtacak bir konu. Hepimizin görmek, okumak, duymak dahi istemeyeceğimiz şeyleri yaşamış bu çocuklar, insanlar..
Yüzleşmeye cesaret edemeyeceğimiz, sağır kaldığımız olaylar..
O kadar çok vaka var ki, ve bunlar sadece bir kısmı.
İnsanların bilinçlendirilmesi, farkındalık yaratılması ve daha duyarlı olunması gereken bir konu; Ensest
Toplumun daha bilinçli olması gerekir. Çocuklara hayır demeyi öğretmeli, çocuğu cinsellik konusunda susturmamalı, vücutlarının özel olduğunu, izinleri olmadan kimseye dokundurmamayı öğretmeli..
Kitabı okumak hiç kolay değil, tüyler ürpertici, korkunç şeyler yaşamış bu çocuklar.
Şu dünyadaki en masum şey; çocuklar en ağır travmaları yaşayan da yine aynı çocuklar..