·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Kasım 2019 01:04 Çok akıcı bir kitap öncelikle. Kitap çok derin mesajlar veriyor fabl tarzında. Kimileri gerçek hayattaki insanlarla uyuşturuyor. Bence kominizmin sadece bir ütopya olabileceğini anlatıyor. Çünkü çoğu insanda yönetme ve daha büyük bir çoğunlukta ise yönetilme isteği vardır. Bir oturuşta bile bitebilecek bu kitap olay örgüleriyle sorgulatıyor...