·183 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Kasım 2020 16:57 Açıkçası bu kitabın bana hissettirdiklerini yazmakta biraz zorlanıyorum. Söylediğine göre yazar kendi çocukluğunu yazmış. Çok yaramaz ama bir o kadar da hayal gücü yüksek bir çocukmuş. Kitabın sonu beni ağlattı açıkçası. Okursanız görürsünüz, bir çocuğun veda ettiği şeyin böylesine farkında olması... Belki de bu kitabı bitirdiğinizde "iyi ki ben böylesine farkında değildim" diyeceksiniz. Belki de yaşadığınız şeylerin bazı yönlerden ne kadar benzer olduğunu fark edeceksiniz. Her nasıl hissederseniz hissedin kitabın kalbinize dokunacağına eminim. İyi okumalar.