Puan vermedi·238 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Kasım 2020 21:21 Şüphesiz bu yıl içerisinde okuduğum en iyi ikinci kitaptı. Tekrar tekrar okunması gereken, kalemi ayraç olarak kullandığım, altını çizerek notlar alarak algı süzgecimden geçirmeye çalıştığım olağanüstü bir çalışma olmuş. İbrahim Kalın'dan bu denli bir başyapıtın çıkmaması abes karşılanırdı.