Az önce bitirdim. Sonuda beni bitirdi... Uzun zamandir bu kadar güzel kitap okumamıştım. Nasil başladım nasıl bitirdim anlamadim bile. Öylece aktı gitti. Hayata dair öğretmen gibi dersler verdi. Karakterin hissettiklerini o kadar iyi yansıtmişki kelimelere her zerresini hissettim. Karakterin yaşadıklarıni onun gözünden izledim. Gerçekten cok iyi bir kitaptı hala etkisindeyim çok güzeldi çokkk. umarim başka kitaplarlar yazar dört gözle bekliyorum :)