KESFEDİLMESI GEREKEN YAZAR!
10/10
·157 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
Az önce bitirdim. Sonuda beni bitirdi... Uzun zamandir bu kadar güzel kitap okumamıştım. Nasil başladım nasıl bitirdim anlamadim bile. Öylece aktı gitti. Hayata dair öğretmen gibi dersler verdi. Karakterin hissettiklerini o kadar iyi yansıtmişki kelimelere her zerresini hissettim. Karakterin yaşadıklarıni onun gözünden izledim. Gerçekten cok iyi bir kitaptı hala etkisindeyim çok güzeldi çokkk. umarim başka kitaplarlar yazar dört gözle bekliyorum :)
Edebiyat
Güzel GünlerdiHaydar Can Öksüz · Flora Kitap Yayınları · 201988 okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.