Kristin Hannah yazdıysa bize de üzülerek,ağlayarak okumak düşüyor.Çok güzel ve hüzünlendiren bir hikayeydi.Aşk,aile bağları,evlat sevgisi ve hüzün çok güzel yansıtılmıştı.Yazarın eşsiz kaleminden bu eseri mutlaka ve mutlaka okuyun.Ben çok duygulandım eminim siz de çok duygulanacaksınız.Ama benim hala favorim #bülbül kitabı, o benim için bir nirvana