Kitaptan bir çok şey öğrenebiliriz, kendi hayatıma uyarlayabilecek pek detay bulamadım. Sade akıcı ve sürükleyici anlatımı hoşuma gitti. Yazarın kendine övgüsü bir çok kişi gibi benim de dikkatimi çekti. Aldığım mesaj: işini iyi yapan bir doktora kendinizi teslim edin sık sık gidin çözüm psikiyatri kliniklerinde :))