(SPOILER YOK)
Kesinlikle okumalısınız her yaş grubuna öneriyorum. Çok tatlı bir kitap ama bence Emir daha ön planda olmalıydı. Ahmet'i daha çok öne çıkarmışlar. Emir kitabın yarısına kadar yok. Ama yinede mükemmel bir kitap. İyi ki böyle bir kitap yazılmış.