10/10
·77 syf.··
Beğendi
·
2016 5. kitabı
Satranç'tan selamlar! Stefan Zweig'ın okuduğum ikinci kitabı. Çok güzel yorumları vardı kitabın, ben de bu kadar güzel yorumlara kayıtsız kalamadım; aldım okudum ve çok beğendim Kitapta dönemin dünya siyasetine, Nazi Almanya'sına gönderme ve eleştiriler mevcut fakat ben mesaj kaygısıyla okumadım. Baştan sona zevk için okudum ve çok güzel edebi lezzet aldım. Böyle kitapları illa mesaj almak için okumanın lüzumu yok, zevk almaya da bakın
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,5bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.