Toplumsal normlar ve yazılı kurallar olmadığında insanlığın yalnızca harflerden oluştuğunu size sadece isimlendirilmemiş, betimlenmiş karakterler üzerinden anlatan; sayfayı her çevirdiğinizde insanlığımdan daha ne kadar utanabilirim dedirten, insanların ''amigdala''devreye girdiğinde hayatta kalma güdüsü adı altında özünde ne kadar acımasız olabileceklerini bencilliklerini, çoğunluğun bireysel ahlak yerine toplum yüzünden onların ahlaki değerlerini benimsemesini ve sistemin çöküşünün daha güzel anlatılamayacağı bir distopya. Bana göre muhteşem bir başyapıt...