Y.K. Karaosmanoğlu'nun bu kitabı beni inanılmaz şaşırttı. Kadın psikolojisini muhteşem gözlemlemiş ve anlamış. Ve bunu bir kadın dilinden anlatmış. Kesinlikle takdir edilecek tek taraflı bir adanmışlığın, aşkın romanı olmuş. Bu kitaba bayıldım. Aşk romanlarının arasında adı dahi geçmemesi ne kadar kötü. Münire hanım ve Cemil bey arasında çocukluktan başlayan ve ızdıraba dönüşen aşkın hikayesini okuyorsunuz bu kitapta. Uzun zaman sonra böyle bir güzel aşk romanı okumak çok iyi geldi.