Hikayesi, karakterleri, kurgusu, hayal gücü ve anlatım tarzıyla elimden bırakmak istemediğim bir kitaptı. Her bir hayatın gerçekçiliğinin anlatımına bayıldım. Fantastik olgusu fazla, duygusal yönü ağır, gizemlerle örülü etkileyici bir hikaye çıkarmış ortaya yazar. Her hayat tekrarında bir film izliyor gibi hissettim. "Geçmişte böyle değil de şöyle yapsaydım' diyerek, tercihlerin değismesiyle ortaya çıkan sonuçların farklılığı şaşırtıcıydı. Okuyun, tavsiyemdir.+18 lik bölümler vardı, bilginiz olsun