·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Kasım 2020 14:07 Kitap günümüz insanını ve zulmü kabullenişini çok sakin bir üslupla anlatmış. Başlangıçta çok sıradan bir hikaye zannettim ancak sonunda kitaba hayran olarak bitirdim.
Ne tuhafdır ki, İNSANLAR İZLEYECEK BİR ZULÜM ELBET BULUYOR. Ve insanlar zulüm izlemek istedikçe, onlara zulmedecek bir zalim de muhakkak çıkıyor. Acı, çok acı !!!