·164 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Temmuz 2016 00:00 Sabahattin Ali ye ait okuduğum ilk kitaptır. Kitabı okumaya başlamadan önce okuduğum yorumlardan sonra okumaya karar vermiştim. iyi ki de okumuşum diyebilirim. Sıradan aşk hikayelerinden farklı bir ruh barındırdığına inanıyorum. Herkese tavsiye edebilirim.