·256 syf.····Okunma: 12 Kasım 2020 16:44 Bu kitapla ilgili sayfalarca yazı yazabilirim ama kitapda ki şu cümle benim için herkesin idrak etmesi gereken birşey “Vücudunun nasıl göründüğü ile beyninin nasıl çalıştığı arasında bir bağlantı yoktur!”
Malesef toplulumuzda hatta sanırım dünyanın birçok yerinde insanlarda çok yanlış bir algı var, engelli birini gördükleri zaman sadece bedenlerinde değil zihinlerinde de engelin var olduğunu düşünüp onlara ‘normal’ davranmamaları. Eli kolu gözü bacağı hiç fark etmez
hangi organı engelli olursa olsun sanki beynide hasarlı gibi yokmuş gibi davranışlarla karşılaşıyorlar. Toplumda kendinlerine bir yer edinemiyorlar dışlanıyorlar. 21.yüzyılın ilk çeyreğine yaklaşmışken artık bazı şeyleri aşmamız gerekiyor. Engellilerde bir birey ve hayatın her alanında herkes kadar hakka sahipler. Hatta pozitif ayrımcılık ile daha fazla hakka...