·300 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Temmuz 2016 00:00 Ramazanda sahaf bir kitapçıdan sırf isminin ilginçliğinden aldım. o arada kitap yorumlarına bakıyorum millet sonundan dem vuruyor.bunu gören ben bir istekle Bismillah deyip başladım okumaya.
ilginçtir ki romandaki cümleler,anlatım çok hoşuma gitti.belki de bu nedenle sürekleyici olmasada kitabı elimden bırakamadım..
meşhur sona gelecek olursak..harbiden enteresandı..beklemiyorsunuz;bambaşka bir sonu hakediyor deyip düşüncelere dalıyorsunuz ..daha çok gerçekmiydi diye dalıp gittiğimi anımsıyorum.. nette araştırdım ama bu konuyla ilgili pek bişeye rastladığım söylenemez..
hala soruyorum..gerçek miydi?? diye.. (Idil Biret-Haendel Menuet eşliğinde )