6/10
·72 syf.··
Beğendi
·
2020 36. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 13 Kasım 2020 23:27
Açıkçası kitabı çok sevdiğimi söyleyemem fakat dili akıcı idi kolay okunabiliyordu konusu kısaca Kafkanın babasına yazdığı mektubu okuyoruz çocukluğundan bu yana olan bazı olaylar neler hissettiği babasının çocukken ona yaptıkları karşısında onun gerçekte ne hissettiği gibi duygulara yoğunluk verilmişti fakat ben bu duyguları çok içimde hissedemedim çok sevmemenin nedeni de sanırım buydu. :)
1000Kitap
Babaya MektupFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202254,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.