·72 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Kasım 2020 23:27 Açıkçası kitabı çok sevdiğimi söyleyemem fakat dili akıcı idi kolay okunabiliyordu konusu kısaca Kafkanın babasına yazdığı mektubu okuyoruz çocukluğundan bu yana olan bazı olaylar neler hissettiği babasının çocukken ona yaptıkları karşısında onun gerçekte ne hissettiği gibi duygulara yoğunluk verilmişti fakat ben bu duyguları çok içimde hissedemedim çok sevmemenin nedeni de sanırım buydu. :)