Duyguları çok güzel hissettiren, bombanın atıldığı andan son sayfasına kadar kahramana eşlik ettiğim, her anını beraber yaşadığım, akıcı içten bir anlatıma sahip. Ayla'nın hikayesini de anımsattı bana son sayfalarda. İnsanlar keşke iyi olsa ve bu acılar sadece romanlarda kalsa. 8/10