·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Temmuz 2016 00:00 Peyami Safhanın okuduğum ilk kitabı. Hayatının hareketli bir döneminde olan bir çocuğun yaşadığı ızdırap ve ruhsal buhranları içinize hissetmemek elde değil, çok etkileyici, sade ve hüzünlü bir anlatımı var. Bu ıstıraplar içerisinde yaşadığı masum, saf aşk; ıstırapları içerisinde umudu ayakta tutan yegâne olgu. Böyle bir hayat içerisinde hasta bir insanın psikolojini oldukça derinden anlatmıştır. Yazıldığı dönem itibariyle de birçok eski kelimeyle karşılaşarak öğrenme imkânınız var. Tavsiye ederim.