Puan vermedi·68 syf.··Beğendi
· Kitabın en başında da en sonunda da aynı cümleyi kurdum. Böyle sevmek olmaz. Anlatım olarak çok güzel bir kitap olsa da kadının tek taraflı yaşadığı şey buna aşk demek istemiyorum çok fazla geldi bana. Hayatını, her şeyi sadece bir kişiye bağlayarak 'onu'kadının deyişiyle derin bir tutku ile sevmek ve kendini hatta çocuğunu bu uğurda harcaması beni çok üzdü. Bence hiç bir kadın hatta hiç bir insan bu şekilde sevmemeli. Açıkçası beni çok etkileyen bir kitap değildi ama okunmaya değer bir kitap .Kitabın sonunda insanın kendi iç dünyasına döndüğü ve böylesine gerçek anlamda aşk denir mi sorusuna yanıt veren bir kitaptı. Benim cevabım kesinlikle hayırdır. Zaten kitabın sonunda da belirttiği gibi yazarın bu kitabı ele alış amacı insan psikolojisinin 'mutlak aşk' kavramının bilinmeyen kısmını amaçlamak.