Ve serinin son kitabı da bitti... Yazar bizi farklı bir dünyanın içine soktu ve orda bıraktı sanki bu kitabın sonu gibi çünkü sonu belirsiz bitti bence karakterin aklının ona oyun oynadığını öğreniyorsunuz ve başkada bir şey olmuyor bence devam etmeliydi bu seri çünkü ben Maya karakterinin kurtuluşunu özgür oluşunu görmek istiyordum Maya karakteri çok güçlü bir karakterdi benim gözümde ama kitabın sonunda hayal kırıklığına uğramadım diyemem maalesef beklediğim gibi bitmedi yine de yazara beni Maya Efnan ve Fetih Yargıcı karakterleriyle tanıştırdığı için teşekkür ediyorum