Kitap hakkındaki yorumum (spoiler değil)
10/10
·163 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 12 Eylül 2020 15:30
Kitap hakkında , çok fazla söylenebilecek bir şey yok bence. Kitabı, yalnız hisseden insanlara önermenizi tavsiye ederim. Bunu söylemememin sebebi ise başkahramanın da bir hayli yalnız olması. Spoiler vermeyeceğim tabi ki. Bir solukta okuyabileceğiniz kadar mükemmel bir kitap. Kesinlikle tavsiye ederim:)
1000Kitap
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,5bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.