·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Mayıs 2018 14:15 Kitabı 7.sınıfta okudum. Hikayenin başında, olayları başka bir pencereden izleyen başkahramanımız, sonradan olaylara dahil oluyor. Bakalım onu neler bekliyor?
İyi okumalar:)
Not: Kitapta cinsel içerik ve alkolden bahsediliyor. 13 yaşın altındaysanız okumanızı tavsiye etmem.