·194 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Nisan 2019 12:30 Kesinlikle biz öğrencilerin penceresinden bakılmış. Yani ben okurken öyle hissettim. Sonuna gelmek istemediğim kitaplardan biriydi açıkçası:D
Öğrenciyseniz okumalısınız;)
Değilseniz de okumalısınız.
Kısacası kim olursanız olun, bu kitabı okuyun:)
İyi okumalar!