·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Kasım 2020 19:56 Kitabı severek okudum sıkıldığım bir an olmadı fakat yazar anlatmak istediklerini bölüm bölüm ayırmış ve çok dağınık anlatmış.Bir konudan bahsederken aynı bölüm içinde başka konuya atlamış kitabın bu yününü sevmedim.Kişisel gelişim kitabı diyebiliriz insanlarla ilgili çok gerçekçi bir bakış açısıyla düşünceler örneklerle dile getirilmiş.