9/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2020 8. kitabı
Ben çok beğendim,sonu da yeterliydi olayların gidişatı da sıkmadı aksine çok keyifliydi hiç kitabı bırakmak istemedim bir oturuşta da bitirdim zaten.Sadece biraz Nevzat komserin kendi içinde yaşadıkları çok geldi onun haricinde güzel bir kitaptı.
1000Kitap
Kırlangıç ÇığlığıAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201839,9bin okunma
·
4 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kesinlikle çok iyi bir kitap. Ahmet Ümit hayranı olarak birçok kitabını okudum hepsi mükemmel. Diğer kitaplarını da okumanızı öneririm pişman olmazsınız